Descoperă și tu care sunt cele 5 alimente care te ajută să reduci stresul

Trăim într-o societate care e mereu pe fugă, are multe task-uri de îndeplinit și din ce în ce mai mult stres acumulat. Stresul îți reduce și mai mult concentrarea, îți îngreunează activitățile zilnice, te detremină să fii nervos, anxios, iar cei dragi nu merită să îi tratezi în permanență cu o stare proastă.
Noi am căutat și am identificat 5 alimente care te ajută să faci față stresului zilnic, te ajută să te calmezi, să te concentrezi pe ceea ce contează cu adevărat pentru tine.

1. Semințele de floarea soarelui și dovleac
Magneziul este cel mai bun remediu împotriva stresului, ajutându-te să te calemzi. Ei bine, semințele de floarea soarelui și cele de dovleac conțin o cantitate uriașă de magneziu. Nu numai că te ajută să te relaxezi, ci îți conferă și o porție sănătoasă de grăsimi bune, ajutându-te să menții senzația de sațietate. De aceea, indiferent că treci prin situații tensionate sau nu, este benefic să consumi semințe de orice tip.

2. Nucile Caju
Din ce am auzit, circulă o vorbă foarte înțeleaptă. Cum că trebuie să consumi cel puțin 20 de nuci sau alune pe zi pentru a-ți întări sistemul imunitar și a-ți lua necesarul de materiale. Ele sunt echivalentul a 30 de grame, exact cât porția zilnică recomandată de nutriționiști. Ele conțin un grad ridicat de magneziu și zinc. Da, și lipsa de zinc contribuie la o stare de anxietate și stres. De aceea, consumă de fiecare dată când ai ocazia nuci caju.

3. Salata verde

Se spune că atunci când suntem nervoși, suntem determinați să consumăm alimente nesănătoase de tip junk food. Nu-i așa că ți-ar face cu ochiul un hamburger mare cu o salată verde crocantă. Ceea ce ar trebui să știi, este faptul că o salată mare, verde plină de legume. Aceasta îți va oferi o stare de răcorire și energie. Te va liniști cum nu îți imaginezi de repede. De aceea, atunci când ești stresat, nu da iama în mâncăruri nesănătoase, ci alege să faci o plimbare până la piață de unde să-ți procuri cele mai sănătoase verdețuri.

4. Semințele de in
Transformă-ți salata într-o superporție de sănătate și nutrienți. Folosește pe lângă un dressing din ulei de măsline și lămâie, o lingură consistentă de semințe de in. Ele te vor ajuta sa combati cresterea nivelului de stres, sa te relaxezi, iar consumate la cina iti vor da un somn lin si odihnitor.
Ele pot fi gustarea ideală de savurat la birou sau în timpul unui film, pentru că nu îngrasă și îți potolesc pofta de a ronțăi ceva.

5. Mierea de albine
Mierea este un superaliment. Atât în prăjituri, în sosuri, în ceaiuri, chiar și în cafea. Ea conferă o senzație unică de savoare fiecărui aliment, ba mai mult într-un ceai, te va ajuta să te liniștești. Iar consumată ca atare, nu numai ca te “indulceste” în cel mai sănatos mod cu putință, dar te ajuta și să-ți îmbunătățești digestia și să-ți relaxezi sistemul nervos.

Iată cele 5 superalimente care te vor ajuta să te relaxezi atunci când situațiile devin prea stresante pentru tine. Încearcă-le, și te vei simți mult mai liniștit.

Și pentru ca relaxarea și desprinderea de stresul cotidian să fie în parametri, vino la EliteGym! Descoperă antrenamentele care te vor ajuta să scapi de stres și să te concentrezi pe ceea ce contează cu adevărat pentru tine: corpul tău!

Deconectează-te și încarcă-te cu energie alături de un Personal Trainer care este pregătit să-ți insufle din energia sa, sau la disciplinele antrenante, unde muzica și atmosfera trepidanta, te vor determina să înlături stresul din viața ta.

X