5 trucuri care te ajută să intri în rutina de antrenament după vacanță la EliteGym

Nu este ușor să te întorci la activitățile cotidiene după vacanță, asta știm cu toții. Ți-a plăcut atât de mult încât starea de vacanță ai vrea să continuie: să te relaxezi, să mănânci ceea ce îți place și să lenevești toată ziua. Dar gata, este timpul să îți reiei activitățile și să reîncepi rutina de antrenament, pentru că ai acumulat ceva kilograme în plus sau ți-ai pierdut tonusul.

Întradevăr este o adevărată provocare să revii la sală după o perioadă de timp în care nu ai făcut mișcare, iar noi, EliteGym, ne-am gândit să îți prezentăm 5 trucuri care te ajută să intri în rutina de antrenament după vacanță.

 

Mișcarea înseamnă în primul rând sănătate, iată pașii cu care ar trebui să reîncepi sportul după vacanță:

1. Descoperă ce te motivează să începi
Fie că este vorba de câteva kilograme acumulate în plus, fie lipsa de energie și tonus muscular sau pentru că îți dorești o stare de sănătate bună și vrei să motivezi la rândul tău și pe cei dragi să facă mișcare. Este destul de dificil să îți găsești motivația atunci când vine vorba de mișcare, trebuie să îți găsești un stimulent serios: vrei să reintri într-o ținută care îți place mult, trebuie să arăți impecabil la o petrecere sau la un eveniment, sau ai nevoie de un boost de energie pentru activitățile viitoare.

2. Pornește cu pași mici și nu te aștepta la rezultate spectaculoase din prima zi
La început ți se va părea destul de dificil totul și vei avea impresia că exercițiile sunt obositare, febra musculară nu întârzie să apară, dar nu trebuie să te descurajezi. Va trebui ca pentru început să începi cu exerciții mai simple, pentru a reintra în formă, mai puține repetări și lucrarea corectă a exercițiilor. Pentru femeile care se apucă de sport recomandarea EliteGym este de a opta pentru orele de Pillates sau Hatha Yoga, ore de tonifiere la saltea sau greutăți mici. Rezultatele nu pot fi spectaculoase din prima, dar cu multă vonință acestea nu vor întârzia să apară.

3. Alege ceva distractiv
Pentru că încă ești în mood-ul de vacanță, ar fi bine să alege exerciții sau clase la care să te distrezi și care te încarcă cu energie. Poți opta pentru Zumba, Kangoo Jumps, Aerobic sau cardio pe banda de alergare și bicicletă alături de cel mai bun/ă prieten/ă.

4. Găsește-ți un partener de antrenament
Sportul alături de cineva drag este mult mai plăcut. Vă veți motiva reciproc, să veți încuraja și totodată, veți avea un ,,competitor” în sala de antrenament. Găsește o persoană pentru care sportul să devină principala pasiune și bucurați-vă de mișcare împreună. Alege-ți o clasă preferată sau vino la fitness și distrează-te, antrenează-te alături de prietenii tăi.

5. Fă din fitness principala ta pasiune
Este tot mai greu să te dedici constant unei activități și este tot mai greu să îți faci timp de cel puțin 3 ori pe săptămână să vii la sală. Încearcă să faci din sport o pasiune, o pasiune pentru care te dedici, care te motivează de fiecare dată să fii mai bun, pentru care te trezești în weekend și vii la sală, pentru că te face să te simți bine și mult mai împlinit cu ceea ce ai devenit. Fă primii pași spre un stil de viață sănătos, și fitness-ul va deveni principala ta pasiune.

Join Fitness, Join EliteGym!