Trucuri pentru un antrenament eficient de Spinning

In timpul unui antrenament de Spinning, se ard in mod normal in jur de 500 de calorii,in mai putin de o ora. Dar pentru a eficientiza maxim antrenamentul dumneavoastra de Spinning, va prezentam cateva trucuri ce va pot fi de folos:

1. Echipati-va corespunzator pentru antrenamentul de Spinning!

Deoarece in cadrul sedintelor de Spinning, ve-ti fi supusi unui antrenament intensiv, pentru a fi cat mai confortabili va recomandam sa va echipati cu urmatoarele:

  • doua prosoape: unul pentru a va sterge transpiratia si altul pe care sa vi-l puneti pe ghidon pentru prevenirea alunecarii mainilor in timpul antrenamentului;download

 

  •  una sau doua sticle cu apa; sticla-apa-mica
  • pantofi sport cu talpa joasa rigida, decupati in jurul gleznei (pantofii foarte flexibili vor permite picioarelor tale sa amorteasca spre sfarsitul antrenamentului, iar pantofii sport cu talpa mai inalta te vor impedica sa pedalezi corect).spin

 

  • haine confortabile de antrenament: usoare prin care pielea dumneavoastra poate respira.Acestea pot fi din material sintetic sau material special care sa nu absoarba si sa mentina transpiratia,in vederea evitarii deshidratarii.karbon

 

2. Ajustati-va corespunzator pozitia pe bicicleta de Spinning !

Daca sunteti incepatori prezentati-va la sedinta de Spinning cu cateva minute mai devreme pentru a va ajusta corespunzator bicicleta. Il puteti intreba pe instructorul de Spinning toate informatiile de care aveti nevoie.
Cea mai frecventa greseala intalnita, este aceea ca majoritatea oamenilor isi regleaza incorect saua. Atunci cand stabiliti inaltimea scaunului bicicletei, aveti in vedere daca in momentul asezarii genunchiul dumneavoastra este usor indoit. Daca genunchiul este indoit mai mult decat un unghi de 10-15 grade atunci scaunul trebuie ridicat. Daca genunchiul dumneavoastra este drept, scaunul mai trebuie coborat.Spinner_Pace_6985_large

Atunci cand pedalati, pciorul dumneavoastra trebuie sa fie indoit la 25 de grade fata de partea de jos a pedalei pentru ameliorarea tensiunii pe anumite grupe de muschi.

32-original

3. Transformati antrenamentul Spinning in cursa vietii dumneavoastra!

Antrenamentul de Spinning este o cursa ce va solicita corpul, dar este de asemenea si o calatorie mentala. Atunci cand va folositi imaginatia pentru a vizualiza anumite trasee reale de cycling, corpul dumneavoastra se va antrena singur reusind sa-si depaseasca propriile limite. Alegerea unui traseu, care este marcat pe o harta reala, vizualizarea lui si imaginandu-va ca sunteti in realitate acolo, va vor ajuta sa faceti din antrenamentul de Spinning o adevarata experienta de viata.images

4. Hidratati-va inainte de orele de Spinning!

Este recomandat sa manancati si sa beti apa inainte de ora de Spinning, pentru ca antrenamentul pe stomacul gol va poate face sa simtiti un disconfort si sa nu performati la capacitatea dumneavoastra maxima. Daca aveti planificat un antrenament viguros beti apa si manancati normal in acea zi.dieta_apa

5. Profitati de cadrul in care va desfasurati antrenamentul de Spinning!

Din moment ce antrenamentul se desfasoara intr-un mediu controlat, la sala noastra de sport veti beneficia de indrumarea unui instructor format de autoritatea Spinning si specializat in astfel de antrenamente. Profitati si de avantajul ca nu lucrati singur ci va aflati intr-un grup de oameni care se antreneaza alaturi de dumneavoastra. Acest fapt va poate incuraja sa va fortati limitele: Toata lumea incepe impreuna si termina mereu impreuna!
Ascultati de indicatiile instructorului! Acesta este format in astfel de antrenamente si este cel mai in masura sa va recomande tipuri de exercitii potrivite pentru dumneavoastra!Spinning